Äntligen, böckerna har kommit!

Efterlängtade böcker, välkomna!




Vänd tanken - våga hoppas

En bok om att våga hoppas när det möjliga känns omöjligt. Att segra genom kärlek och tillit då livet ställs på sin spets. Jag är en överlevare med en innerlig önskan om att sprida mina tankar och känslor för att hjälpa andra i liknande situationer. Oavsett vad som händer i morgon vill jag känna att jag tagit tillvara på varje ny dag och inte kan ångra något jag gjort.


Vänd tanken - reflektion med kärlek

En bok om att vilja förändra. Att vilja gå ifrån tankemönster man inte längre vill ha. Vänta inte tills livet ställer dig mot himmelporten för att kasta bort värdefull tid genom att störas av saker som saknar betydelse. Ta hand om dig och din chans i livet, börja idag! Att inte ta människor och händelser förgivna, att känna värdet i var-dagen.

Läs mer om dem under kategori - böcker.
Jag kommer att maila till er som förbeställt böckerna. Har du inte förbokat men vill beställa så maila mig på
[email protected] så tar jag emot din beställning. Vid frakt tillkommer porto. Pris per bok: 149 kr.

Något att värma sig med dessa kalla dagar!
Varma må gott hälsningar,
Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0