Välkommen till min vänd tanken - blogg

Jag var 36 år då jag fick min första cancerdiagnos, jag var 38 år då jag fick min andra cancerdiagnos. Idag är jag en överlevare, med lite mindre skönhet på ena sidan av ansiktet men istället med ett fritt hjärta fullt av kärlek och klokhet. Min tro på livets mening är helt förändrad. Tack.

Jag bär på en innerlig önskan om att dela med mig av mina tankar och känslor jag haft under dessa år i hopp om att de kan hjälpa andra. Det var så mina böcker kom till.

Har du frågor eller funderingar? Gör gärna ett inlägg och tyck till. Bloggen är helt dagsfärsk (skapad 26-27 oktober 2011) och den är under uppbyggnad. Kanske har du något bra tips om hur man skapar en blogg, det tar jag emot med tacksamhet.

Jag finns med som utställare söndagen 6 november på Minimässan, Grand Hotel, Borås, Välkommen! 
Där kommer fler kort motiv och tavlor att finnas med. Likaså dörrkransar och lite annat smått och kärleksfullt... 

Med hjärtliga hälsningar,
Bodil Dower


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej goa du!!!

Hoppas det inte gjorde något att jag gjorde ett inlägg om dig på min blogg och länkade hit!! Ta hand om dig ... Stor kram Johanna (Nheos mamma)



2011-10-28 @ 11:30:29
URL: http://www.johanna-vintage.blogspot.com
Postat av: // Katarina Andrén Vincents Mamma

Hit kommer jag vända mig ofta, dels för styrka, inspiration och även råda andra att kika in här och be dem läsa dina fantastiska böcker när jag tror att de kan bli hjälpta eller få styrka genom dig och det du gör!

TACK!

2011-11-01 @ 22:36:04
Postat av: // Katarina Andrén Vincents Mamma

.... och du LYCKA Till På Mässan :-)! Vilken ynnest för alla besökare att få ta del av dina verk och det du ger!

2011-11-01 @ 22:37:27
Postat av: Katrin Skoglund

Hej

Skall följa dig hela tiden och lägga upp dig som favorit i min blogg! Ljus å kärlek å all lycka!!!!

Katrin

2011-11-04 @ 08:21:19
URL: http://katrinskoglund.blogspot..com
Postat av: Louise Höglund

Bodil har skapat underverk utifrån sina egna tankar, upplevelser och långa inre resa. Vilken kämparglöd och inspiration till att vilja hjälpa andra och själv våga ta steget in till ett rikare och bättre liv! Bodil har det största hjärtat av ALLA! Love från din eviga vän, Louise

2011-11-08 @ 18:21:48
Postat av: Annica Ryhman

Hej Bodil, önkar dig all lycka på mässan. Ska genast få tag i dina böcker.

Kram Annica Ryhman (Målberg)

2011-11-09 @ 07:18:51
Postat av: Karolina

Hej Bodil!När har jag läst din blogg...jag har börjat att gråta...min pappa har dött 1984 av blodcancer..jag var 10 år..jag var arg,ledsen för att kunde inte hjälpa till honom.Idag är jag 37 år och gör ont fortfarande.



Stor Kram o Lycka till!



Mvh Karolina

2011-11-09 @ 09:09:17
Postat av: Caroline

Hej Bodil !

Tack för promenaden & det fina samtalet idag.

Du är en modig stark tjej, jag blev oehört berörd av det du varit med om och fortfarande går igenom. Ta hand om dig & dina pojkar.

Caroline

2011-11-14 @ 20:24:32
Postat av: Marie Hjertén

Hej Bodil!

Vi har inte setts på många år endast någon gång sedan vi slutade gymnasiet. Jag läste om dig i tidningen idag, jag visste inte om ditt öde. Du måste vara oerhört stark som har klarat dig igenom detta. Jag tänker på dig med värme och jag önskar dig all lycka i framtiden. Ordspråken på latin minns du än;)härligt!

Kram Marie Hjertén

2011-11-18 @ 15:34:08
Postat av: Anonym

Hej Bodil!!

Vill bara säga att du är helt OTROLIG!!!!

Många kramar Pernilla

2011-12-21 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0