En recension

”Att få ta del av Bodils tankar är en ynnest. En upplevelse som skakat om mig och stärkt mig i min tro att det viktigaste vi har i livet är förmågan att kunna ta tillvara på de små stunderna. Det där som faktiskt räknas och som är betydelsefullt. Det som fyller själen med värme och kärlek. Bodils resa och kamp mot cancern har öppnat hennes ögon för det, hon beskriver det så oerhört målande och varmt. Min tro är att hon genom denna bok kan sprida det hoppfulla budskapet om att ”kärleka- mera” för det är egentligen det enda som räknas i våra liv. Och livet det är något som vi alldeles för lätt tar för-givet. Läs, låt dig beröras, tillåt dig skratta och gråta. Bodil delar med sig på ett underbart och inspirerande sätt… Tack Bodil för din generositet, du är min hjälte!!”
Petra Kyllergård, leg. psykolog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0