Nyheter

Hej igen!

Under fliken Välkommen till min blogg hittar du information om mig. Under flikarna vänd tanken-våga hoppas och vänd tanken-reflektion med kärlek hittar du information om mina böcker. Tack för alla fina kommentarer!

Det här med blogg är inte min starka sida men jag lär... Jag har lagt in tavlor och kort som jag hade med på mini-mässan, se nedan inlägg. Det går bra att handla av mig. Skicka din beställning till
[email protected]. Har du frågor, funderingar så skriv gärna till mig. Likaså om du har speciella önskemål om tavlor och kort, exempelvis annan färg eller storlek. 

Böckerna håller dess värre (eller destu bättre!) på att ta slut. Jag söker bidrag/sponsorer för att kunna trycka fler. Spännande! 

Jag kommer att finnas med på "Julmys i stallet" lördagen 3 december kl 12-17, välkomna! Mer info kommer.

Ta hand om varandra!
Varma må gott-hälsningar,
Bodil Dower

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0