Hotel Gothia Towers intranät

Hej alla fd kollegor! Hoppas allt är bra med er! Vilken ära att få finnas med på ert intranät, TACK till alla berörda!Önskar ni beställa något från bloggen så maila mig: [email protected], jag levererar till Hotel Gothia Towers senast 15 december så beställ gärna före 12 december. Under arkiv: oktober hittar ni information om mig och mina böcker.

Böckerna är som sagt slut. Tack vara att flera har hört av sig om att de vill köpa dem, så tar jag nu upp beställningar via min mail. 

De finns även att låna i Göteborg på Sahlgrenska, Jubileumskliniken, via avd 69 eller kurator onkologavd. Även i Borås på Sjukhuset, via kuratorer på kvinnokliniken och hos psykologerna på Borås Psykoterapiinstitut. TACK! 

Detta kallar jag lycka! 
Många och varma hälsningar,
Bodil 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0