Första sidan i BT, fredagen 18 november 2012


Hej,

Trodde jag skulle svimma när jag hämtade tidningen i fredags morse, när jag fick syn på mig själv...chockad. Sen den fina artikeln i tidningen. Därefter hörde jag min ljuva stämma på radion också. Tack till alla berörda. Känns fortfarande konstigt.. Tusen tack också för alla underbara kommentarer jag fått! De värmer ska ni veta.

Tack också för alla förfrågningar jag har efter böckerna vilket gör mig glad. Dessvärre är de nu slut. Förhoppningsvis kommer jag att få bidrag eller sponsorhjälp för att göra ett större tryck. Önskar ni beställa boken så maila till [email protected]



För mer information om mig, mina böcker, kort och tavlor, titta in på de tidigare inläggen.

Varma hälsningar,
Bodil




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0